miercuri, 30 septembrie 2009

NU INTELEGI??


NU INTELEGI??
Ca imi bate inima de 15.000.000 de ori mai tare atunci cand astept sa imi raspunzi la sms?
Ca am un nod in gat cand trebuie sa iti vorbesc?
Ca imi vine sa le dau cate un pumn in gura alora care te vorbesc de rau?
Ca simt ca innebunesc atunci cand ma lasi sa astept?
Ca faci parte din viata mea fara sa vrei macar?
Ca nu ascult de nimeni cand vine vorba de tine?
Ca nu pot sa mananc nimic 1 zi inainte sa te vad si 2 dupa?
Ca imi tremura mainile cand ma gandesc la tine?
Ca ma gandesc de 7 ori inainte sa iti zic ceva ca sa nu o dau in bara?
Ca simt ca mi se strange stomacul cand stiu ca urmeaza sa te vad?
NU INTELEGI??

2 comentarii:

  1. crede-ma ca stiu senzatiile astea foarte bine:d a big hug 4 u >D:<

    RăspundețiȘtergere
  2. Trist dar realist!Probabil ni se intampla tuturor,sau poate..e doar un simplu gand care ne apasa tot mai tare,ca persoana la care tinem ne trateaza intr.un fel , cu indiferenta!

    RăspundețiȘtergere