luni, 7 septembrie 2009

Maitreyi

Deşi ştiu că ar fi trebuit să citesc de mult timp această carte, nu am făcut-o.
De fiecare dată când am încercat să o citesc, mă opream după un capitol sau două şi nu o mai reluam.
Acum încerc din nou. Sper că voi reuşi să o termin. Am început prin a citi aprecierile critice şi se prevede a fi o carte foarte bună.
Iată un citat care m-a făcut să vreau să o citesc:
“Maitreyi este un miracol împlinit…Fiecărui timp, probabil îi trebuie o carte frumoasă de iubire. Daphnis şi Cloe, Paul et Virginie. Maitreyi este această carte de iubire. Destinul l-a solicitat pe Mircea Eliade să o scrie şi să ne-o dea.”(Mihail Sebastian)
Voi reveni cu impresii când voi termina de citit.

2 comentarii:

  1. O sa iti placa sigur[:x]. Este superba, desi mie mi se pare ca sfarsitul e naspa rau:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti dau un link de unde poti descarca "Maitrezi" in format audio. Poti asculta cartea la mp3 sau in winamp, cand esti acasa si nu ai ce face.

    http://carti-audio.blogspot.com/2009/08/mircea-eliade-maitreyi.html


    Si povestea continua intr-o a doua carte, semnata de insusi Maitreyi. Cartea se numeste "Dragostea nu moare".

    RăspundețiȘtergere