miercuri, 7 octombrie 2009

Cazi lângă inima mea..


Şi lasă-mi şoapta amintire. Căci ceea ce îmi vei şopti, doar inima mea trebuie să audă. Iar când îmi vei spune prima oară “te iubesc” să tresar. Să nu ştiu dacă să cred sau nu. Să nu fie aşa “cum trebuie să fie”. Să fie exact cum simţim. Fără să ne prefacem. Şi dacă nu e să fie, atunci să îl aştept pe cel care va veni. Oricum voi şti că te-am iubit.Şi nu voi uita.

Cazi lângă inima mea şi lasă petale de trandafir în urmă. Chiar dacă se vor ofili. Nu contează ce e după.:)

6 comentarii:

  1. Dupa ce v'a cadea langa inima ta ... sa nu se ridice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar frumos! Desi nu intotdeauna e bine sa faci ce simti...nu toti stiu sa aprecieze :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii.. uneori nu est sufiecient sa vrei ca sa se intamplae,spune-i tu `te iubesc' ca sa te poata iubi si el:)Foloseste entuziasmul ca foma a iubirii.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Pe culmile disperarii
    Am facut-o deja si nu a mers. sti bine:|

    RăspundețiȘtergere